piątek, 4 stycznia 2013

Przechowywanie biżuterii


W sklepach znajdziemy mnóstwo różnego rodzaju pudełek do przechowywania biżuterii - od plastikowych aż po zamszowe. Mi jednak najbardziej podobają się te najprostsze, ręcznie robione. Niezależnie od tego czy jest to wieszak zrobiony ze zwykłej gałązki, haczyki oprawione w ramce na zdjęcia czy pudełeczko decoupage. Poniżej znajdziecie zdjęcia najciekawszych według mnie "domowych" sposobów na przechowywanie świecidełek.











A gdzie Wy trzymacie swoją biżuterię?

2 komentarze:

  1. Pomysł z butelkami fajny :) Nie spotkałam się z nim wcześniej!
    Pozdrawiam :)

    _______________________
    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilku pomysłów nie widziałam, myślałam, że znowu zobaczę zieloną tarkę na kolczyki albo grabie. Ja trzymam swoją skromną kolekcję w szerokim kieliszku :3

    OdpowiedzUsuń