czwartek, 3 stycznia 2013

Pomysł na.... Tablica kredowa


Uwielbiam tzw. DIY (Do It Yourself). Właśnie przymierzam się do wykonania tablicy kredowej. Na Allegro znalazłam prostą ramkę o wymiarach 30x40. Teraz tylko czekam na przesyłkę.

Już od dłuższego czasu jestem zafascynowana tablicami kredowymi w dekoracji wnętrz. Przez chwilę chciałam wręcz malować ścianę w kuchni tak, aby można było po niej pisać (a nie tylko rozrzucać jedzenie podczas gotowania). Jednak w związku z posiadaniem aneksu kuchennego zdecydowałam, że na razie muszę zadowolić się jakąś małą tablicą w formie dekoracji. Początkowo naiwnie myślałam, że znajdę coś fajnego w sklepie. Szybko jednak zauważyłam, że wszystkie elementy dekoracyjne naprawdę warte uwagi są niedostępne lub po prostu za drogie. I wtedy przyszło olśnienie - czemu nie zrobić tego samemu? No cóż. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Na razie prezentuje kilka fotek fajnego wykorzystania takich tablic.


2 komentarze:

  1. Tablica za czasów szkolnych nie była moim obiektem westchnień, natomiast w wersji domowego notatnika jak najbardziej tak!
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie zapraszam do mnie po szczyptę inspiracji:)
    Sami wykonujemy i projektujemy tablice kredowe:)
    http://ruda-galeria.blogspot.com/2013/07/tablice-kredowe-shabby-chic.html

    OdpowiedzUsuń